miercuri, 13 aprilie 2011

O data..

Incep cu o intrebare : 
Prietenia are nevoie in exces de atentie?

In vara m-am imprietenit cu tipa..atunci nu stiam cei cu mine ..mi se parea de treaba , sau poate chiar era. Am vorbit , am povetit , am ras , am plans, am cantat,si ma mintea mereu. .TIN la ea , si atat...Cand nu aveam timp sa vorbesc cu ea, cand nu aveam chef de nimic, gata se supara, si  cand o intreabam ce face? Ea mereu :rau, ba era in spital, ba a calcat-o masina, ba si-a rupt mana, ba a baut  minciuni de felul acesta , si se trezea la 12 noapte era pe mess,ca cica ia adus o pritena laptopu la spital , sau iesise atunci la 12:00 .Era disperata dupa atentie! Daca vorbea 5 minute cu o persoana , gata , era
 “BFF” ,o iubea enorm...Da..chiar nustiu se credea “feimas” peste tot.Sincer in unele momente mie dor de ea. Pentru ca m-am atasat , si la un moment dat , vorbeam mereu , nu exista zi..Acum s-a dus totul..dar am sa incep sa nu-mi mai  pese de nimeni..pentru ca nu merita.Stiu eu care imi sunt prieteni si care nu.EA vroia doar ATENTIE, nu o prietena.Acum face pe indiferenta, intra pe mess, peste 5 minute imi da offline.I don’t care!Mi-e dor de ea ..sau nu..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu