miercuri, 11 mai 2011

Din nou..

Am mai scris despre “prietenie” ,şi ce dacă?Este pentru cineva special care mi-a zis să scriu despre asta..

Nu prea ştiu de ce să scriu. Simt că am mare nevoie de o prietenie cărea să-i incredintez nimicurile ce mi se întâmplă..ştii chiar mă gândeam, dacă există prieteni adevăraţi?..
Eu cred că sunt..dar nu i-am găsit. Sau poate că i-am găsit..dar nu mi-am dat seama..
Prieten adevarat ..este prietenul care ,dacă te cerţi cu el , îţi lipseşte în următoarele 2 secunde.
 Stii ..că  există mereu oameni care te vor răni, aşa ca trebuie sa-ţi păstrezi încrederea pentru mulţi în jurul tău chiar îţi vor binele ,şi unii nu înteleg deloc asta.
Poţi să plângi, dar nu odată cu mine, ci când râd.Căci altfel, m-aş împrieteni cu umbra…aceea de care m-am plictisit…
Aş vrea să ne apropiem prin diferenţă şi să ne asemuim prin coincidenţă.
Nu vreau să fim la fel.Nu te-aş înţelege,nu m-ai înţelege,şi, în plus, îmi deţin deja reflexia. Aş vrea să fii îmbrăţişarea pe care o primesc din suflet,nu din trup,
fiindcă tu eşti prietena mea speciala.si te iubesc.
Ne completăm ,ne scădem ca picul şi cerneala,ne împărţim ca defectele, ne
înmultim ca zâmbetele noastre de zi cu zi..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu