vineri, 8 aprilie 2011

Dear diary..


Nu ti-am mai vizitat paginile de multa vreme. Ma gandesc cu cat drag veneam la tine in fiecare zi, cu cat drag scriam in paginile tale frumos colorate si parfumate.Acum, printre atatea lucruri pe care trebuie sa le fac in fiecare zi, am uitat drumul spre tine. Si, sincera sa fiu dear diary, imi era foarte dor de tine. Am incetat sa mai sper ca pot fugi undeva,sau ca pot fi inteleasa fara sa ofer einspe mii de explicatii .Am crescut – sunt mare acum.In tine am avut cea mai mare incredere,mi-am analizat greselile si mi-am descoperit evolutiile.A,m aflat ca nu intodeauna castigi ceva , daca...esti vazuta cu alti ochi de catre alte pers. Care nu merita astfel de lucruri din partea ta.
La momentul acesta imi pare nespus de rau ca i-am dezamagit, pe ei, parintii mei.Acum, relatia mea cu este mult mai armonioasa, bazata pe respect, pentru datorita lor ochi mei s-au deschis in unele aspecte.am inceput sa joc jocuri mai “ intelectualinice” ..M-am apucat  de sah, jucam in vremurile bune cu bunicu’. Ma lasa mereu sa castig..M-am inscris chiar si la concursul scolii.Am exersat , am exersat si pana am devenit perfectionista .Am castigat si concursul ..Parintii mei foarte mandrii de mine, foarte fericiti, foarte nici nu am cuvinte cat de bucurosi puteau fi..de aceea mi-au facut un cadou..O calatorie cu vaporasu pe Dunare..cu toate ca nu prea eram atat de incantata cand am auzit..dar pentru fericirea lor, am facut-o si pe asta.Credeam ca-i plictisitor..dar nu a fost chiar asa.Atunci aflasem ca tata e foarte pasionat de fotografie..A facut fotografii superbe cu noi , cu peisajul acela mirific si natura atat de eliptica.A fost cred ca cea mai reusita iesire a noastra.
Sa stii ca de acum cinci ani si pana acum am mai pierdut din naivitatea varstei, din copilaria parului, a corpului sau a hainelor. Am ramas, insa,  aceeasi persoana -  acelasi om care rade cu toata inima la o gluma, aceeasi persoana care poarta tenesi, aceeasi persoana care pune sinceritatea si frumosul mai presus de orice!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu