marți, 26 aprilie 2011

Hai sa pescuim soarele..


E atat de frig incat imi inghetau vorbele chiar si gandurile nerostite.Insa tu ,ai venit cu o tona de speranta si un pachet de zambete si mi-ai spus; “Hai sa pescuim soarele!” ti-ai scot undita si,cu indemanare , o manuiai ca pe o bacheta magica.Am vrut sa tip , sa-ti zic ca e stupid, dar ai facut un semn subtil , iar eu am tacut si am asteptat..”Doamne, asta e o nebunie, cum sa pescuiesti soarele?”am gandit.Apoi ai venit la mine cu el in brate.Stralucea mat si nedefinit in maine lui.L-ai curatat de solzi , l-ai spalat si i-ai redat stralucirea lui orbitoare.Mi-ai dat sa-l tin si eu in brate , imi era teama sa nu ma arda, dar de atunci in mine e lunima si caldura mereu.Gheata din mine s-a topit si gandurile s-au dezghetat.Eram atat de fericita ca l-am tinut in brate.Am luat o bucata din el , si restul,  mi l-ai luat si l-ai agatat de un nor.Era atat de singur acolo sus , incat ai pescuit si cateva stele pentru el..
Iti multumesc ca ai pescuit soarele si mi-ai dat o bucata din el!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu