joi, 28 aprilie 2011

Maturitate


Acum 2-3 ani ..erau doi, un baiat si o fata.Erau atat de fericiti si se intrebau..frate ,ce dracu e maturitatea? ..o etapa a veniti..bla bla ..M-am saturat sa aud numai definitii si explicatii din dex.
Eu zic asta ; E otreapta a vietii  aiurea . Apar responsabilitatile , nu ca nu acum nu as avea , dar..dar! Asa ,e ceva super mega naspa.Esti matur si ce? Unii adolescenti sunt mai maturi decat unu de 19 ani , stii? Cand ii vezi pe strada , vai , frate ce mare e asta , trebuie sa te sui pe un scaun sa te uiti la fata lui si sai vezi paru din cap , altfel nu, dar defapt stii ce au in cap?! Nothing. Chair nimic.Uneori ,se poarta ca unii de 3 ani ..nu ca nu as face asta dar nu atat de des ca ei ....trec la fete , cand le vezi cu suta de fond de ten pe fata , imi vine sa vomit, da, nu sa vomit , sa borasc.Si cu kilogramul de machiaj si ruz. Aaa , da , si ma intreb..oare astea cumpara machiaj la kilogram? ..bun , ma rog, trecem peste asta.Sper ca eu nu o sa ajung asa, cu siguranta , NU.
Stateau aceleasi persoane pe banca din “ tinerete”..si incepeau sa vorbeasca, prima ea deschide subiectul:
-Ma simt atat de batrana ca copacul acela..
-Eu ma simt la fel de norocos ca el.
-Dece?
-In primul rand sunt vin.Cu fiecare zi ce trece infrunzesc dintr-un nou motiv.Inmuguresc cu un mic zambet..in  fiecare zi..
- Sa nu ma lasi singura niciodata.Mereu sa fim impreuna in viata cat si la moarte..
-Hai sa nu vorbim de moarte acum.Suntem tineri , dar cu capul pe umeri..
-Nu , nu suntem cu capul pe umeri ..sunt un adolescent cretin , prost , idiot imi place sa fiu aa, ce dracu avem doar 18 ani ..
-Dar, asa e. Dar ce sa-i faci ? Asteai adevaru’ asta nu inseamna ca trebuie sa respecti asta nu ?Si , n-am sa te las singura , niciodata!
- ....da..sper!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu