vineri, 15 aprilie 2011

Fara sfaturi !

NU am nevoie de nimic! 

Frate nu-mi mai da-ti atatea sfaturi.Dupa acest post citit sper sa ma lasati dracu-n pace , ma invaluti cu prea mult bine , intelegeti?!
Si , DA, posturile astea eu le-am scris.Si daca aveti de comentat , va rog,pastrati-le  pentru voi , nu mai imi cereti atatea explicatii gen:”cum de tii-o venit talentu?” ,”cum de te-ai apucat ? “ nu mai vreau atatea intrebari. DA frate , m-o apucat talentu , in acest moment , in aceasta zi , in aceasta ora, in acest minut, in aceasta secunda! Si l-am facut  , pentru ca asa am simtit , si pentru ca simteam nevoie sa scriu undeva ce simt, si ce nu. Daca vreti cititi daca nu , mai bine. Si reiau Nu vreau sfaturi! Ma voi corectat singura! Imi voi descoperii singura greselile.Si va multumesc celor caror chiar va place.Multumesc..foarte mult.
Daca va place, atunci ma bucur, daca nu, la fel.Cer sfatul celui care stiu eu , nu-mi da-ti voi mie sfaturi.i don't care!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu